חוברת קורס מיינדפולנס

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]כמה מילים להתחלה…

מהי מדיטציה?

אני לא מצליחה…אני יושבת עוצמת עיניים, וכל הזמן חושבת על זה שקשה לי…

מה ההבדל בין מדיטציה למיינדפולנס? זה באמת עוזר?

כשאנו נכנסים לתוך המסע הקסום של תרגול מדיטציה יכולות לעלות הרבה שאלות. כי מדיטציה היא הרפתקה.. הרפתקה בתוך הנפש שלנו. ולכל אחד מאיתנו יש את הדרך הייחודית שלו לעבור את המסע הזה.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1294″ img_size=”large” alignment=”right” style=”vc_box_shadow_border”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]החוברות בקורס באות לענות על השאלות הללו. להגדיר מהי מדיטציה, מה הבסיס המדעי לתרגול, כיצד מיינדפולנס מתקשר לכל זה.  מהו הבסיס התיאורטי פסיכולגי שהקורס שלנו מבנה. ניסיון חלקי, כי הידע רחב מכדי שאפשר לתמצת  אותו לחוברת אחת, ואפילו לספר אחד. אך עדיין איגוד של הרבה חוכמה עתיקה, באופן שיאפשר לנו להתבונן עם יותר בהירות והבנה.

הידע הזה חשוב, לא כי צריך אותו לשם תרגול מדיטציה. אפשר לעצום עיניים לשים לב לנשימה ופשוט להיות עם כל מה שיש.  אך כל מי שתרגל מדיטציה יודע שזה לא פשוט. אנו  זקוקים למוטיבציה ולמשמעת עצמית.

ולשם כך – אנו זקוקים לדעת למה? מה הסיבה שאנו בוחרים ללכת במסע הזה.

הסיבה תמיד תהיה פנימית, מוטיבציה אישית. משהו בחיים שלי שאני כבר לא רוצה, לעיתים אפילו תחושה שאין לאן לחזור, שאין בית – ואז משהו בתוכנו קורא לנו לצאת למסע..

המוטיבציה יכולה להיות גם הרצון במשהו טוב יותר, באיכות שלמה של שקט ושלווה, שאנו יודעים שיכולה להיות קיימת עבורנו, והאיכות הזאת קוראת לנו לצאת לדרך..

אך יחד עם הסיבה הפנימית – ידע יעזור לנו. ברגעים שקשה אנו זקוקים למיינד שיסביר שידע “את התשובות הנכונות” לאיך המיינד עובד ולמה התרגול חשוב. ידע שיחבר אותנו לאינטואיציה שלנו ויהיה קרקע לתרגול.

לכן גם הקריאה בחוברת יכולה להיות חלק מהמסע. לקרוא מתוך חקירה, לראות מה מהמילים וההגדרות משתקף בחיים שלנו. ואז… אפשר לשחרר את ההגדרות, ולתת למסע האישי שלנו להוביל אותנו לתוך ידיעה שנובעת מתוך ההתנסות עצמה, ההרפתקה הגדולה של ההתבוננות בנתיבי חיינו. כי כמה שנדע מראש, נצא לדרך מוכנים לא לדעת דבר, לגלות בדרך..

כפי שאמר הדאלי למה “הרבה מהבעיות שלנו נובעות מבורות, והתרופה היחידה לבורות היא ידע. ידע, משמעותו היא הבנה צלולה של המציאות, שמתאפשרת רק דרך התנסות וחקירה

אשמח ללוות אותכם במהלך הדרך,

מיכל

מוזמנים לפנות אלי במייל: mindfulspace.il@gmail.com, בפייס בוק או בהודעה לפלאפון 054-4606610[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

תוכן השיעור
0% הושלמו 0/3 שלבים

צור קשר

טלפון:
055-994-3908
(פנייה בוואסטאפ)

שעות מענה:
9:00-18:00

או השאר פרטים נוספים