[vc_row css=”.vc_custom_1475582567928{background-color: rgba(30,115,190,0.19) !important;*background-color: rgb(30,115,190) !important;}”][vc_column][vc_column_text]קבוצת תרגול שבועית – הזדמנות להעמקה במדיטציית מיינדפולנס וביכולת שלנו להביא יותר שקט ושלווה לחיים

קבוצות התרגול נפגשות אחת לשבוע למשך שעתיים.

הקבוצות מיועדות לבוגרי קורסי MBSR או למי שלוקח כרגע את הקורס MBSR הביתי. לפני הכניסה לקורס חשוב לסיים את השיעור הראשון בקורס הביתי.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]קבוצות התרגול  נפגשות אחת לשבוע לשעתיים.

איך להתמודד עם מתחים ולחצים בשיטה מבוססת מחקרי מוח

תרגול מיינדפלונס הינו מודעות לרגע הזה, ללא שיפוטיות או אג’נדה. אנו עוסקים באיך אפשר להגיע לשקט וסיפוק בתוך העולם העסוק שבו אנו חיים.

במהלך הקורס, נלמד כיצד להתמודד אחרת עם קשיים, באופן שמוביל לפתרונות אפקטיביים, לשקט פנימי והרמוניה. נפתח לאפשרות לחיות את החיים כפי שהם, בחופש פנימי, ועל שלל הגוונים והאפשרויות השונות שהם מביאים לנו.

כשאנו מסוגלים להניע את המשאבים הפנימיים שלנו כדי להתמודד עם בעיות באופן מיומן, אנו יכולים להיפתח לשמחה, ולדרכים טובות יותר להתמודד עם לחץ, חששות , מתח ואפילו דיכאון. סוג ההנאה שמאפשרת לנו אהבה פשוטה לחיים.


תועלות תרגול מיינדפולנס בגישת MBSR לפי תוצאות מחקרים
:

  • התמודדות אפקטיבית יותר עם מתחים
  • הקלה מתמשכת במצוקות פיזיות ונפשיות
  • יותר שקט, איזון והלהבות לחיים
  • שינה בריאה ורציפה יותר
  • הפחתת הביקורת העצמית והשיפוטיות כלפי עצמנו
  • התמודדות קלה יותר עם המציאות
  • הגברת האנרגיה והערנות העצמית

בקורס נלמד ונתרגל מיינדפונלס במגוון דרכים : מתוך מודעות לנשימה, לגוף , לתנועה וביום יום.

 על הקורס
הקורס מועבר בגישת MBSR וכולל תרגול מיינדפולנס שקט, תרגולים בתנועה, ועבודה בזוגות וקבוצתית. מומלץ מאוד לתרגל את המדיטציה במהלך השבוע, שכן מדיטציה היא אימון שפירותיה נרכשים מתוך החוויה עצמה.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

צור קשר

טלפון:
055-994-3908
(פנייה בוואסטאפ)

שעות מענה:
9:00-18:00

או השאר פרטים נוספים