להעיר את הלב

מדיטציה, מיינדפולנס ודמיון מודרך עם נועה נחום

Main Strip lower part

קורס מדיטציה, מיינדפולנס ודמיון מודרך

קורס עומק חוויתי  במדיטציה  – 10 מפגשים בקבוצה קטנה ואינטימית שמאפשרת לכל אחת ואחד יציאה למסע אישי ולימוד וחקירה משותפים. נעבור תהליכים ביחד ולחוד, של מדיטציה, דמיון מודרך, תרגילים ושיח. הסדנה מזמינה בדרכים שונות לבדוק מה מונע מאיתנו לחיות את החיים בלב פתוח ואילו איכויות ניתן לטפח בתוכנו על מנת להעיר את הלב לחיים מלאים.

נבדוק בדרכים שונות, נלמד ונתרגל יחד:

  • איך לתמוך בעצמנו וליצור חיים של חופש פנימי, שמחה ושלווה.
  • כיצד לטפח תודעה שקטה ורחבה.
  • איך לחוות את עצמנו בקבלה וחמלה, גם אל מול רגשות קשים.
  • התמודדות עם קשיים וחסימות בדרכים חדשות.

למי מתאים המסע?

הסדנה מתאימה לבעלי ניסיון בתרגול שמעוניינים להעמיק ולבסס את הקשר בין התרגול לחיים וגם למי שמעולם לא תרגל.ה מדיטציה (לאחר שיחת התאמה) ובעיקר מתאימה לכל מי שלב פועם בקרבם. יינתן גם ליווי אישי במהלך עשרת השבועות.
בואו באהבה:)

על הסדנה

הסדנה כוללת 10 מפגשים בני שלוש שעות. כל מפגש יהיה בנוי סביב שיחה, תרגול מדיטציה, עבודה בזוגות ודמיון מודרך. נשב על כריות ומזרנים, כאשר במהלך התרגולים נשב ובחלקם נשכב. לאחר כל מפגש ינתנו הנחיות להמשך תרגול שבועי והרהורי בית. המלצת הקורס לתרגל לפחות 4 פעמים במהלך השבוע.
המגוון הרחב של התרגולים מאפשר חיבור לגוף, חשיפת האמונות והדפוסים איתם אנו פועלים בעולם, אפשרות התבוננות ובחירה מחודשת של מערכת היחסים שלנו עם עצמנו (תחושות, מחשבות ורגשות) ועם האחר.

mora

נועה נחום

מטפלת בפסיכותרפיה גופנפש ומלווה תהליכי צמיחה וריפוי מתוך משבר. מנחת סדנאות להתעוררות הלב וקבוצות מדיטציה ומיינדפולנס למגוון אוכלוסיות. מלמדת קורסי MBSR-מיינדפולנס להפחתת לחצים מטעם מכון מודע. מתרגלת, מלמדת וצועדת בדרך הלב, ברוח הבודהיזם ב15 השנה האחרונות.

Icon Calendar 2 2

תחילת הקורס

 24/10/21 | ימי א’

Icon Morning and everning 2 2

9:30-12:30

icon Place 2 2

פרדס חנה

icon more

מחיר 2200 ש”ח

*מדיניות ביטולים: עד שבועיים ממועד פתיחת הקורס ניתן לבטל ולקבל החזר כספי מלא. בטווח שבין שבועיים לשבוע ממועד פתיחת הקורס ניתן לבטל בעלות של 400 ש"ח והחל משבוע לפני מועד פתיחת הקורס ואילך אין אפשרות לקבלת החזר כספי.

להרשמה ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו: 054-4314625

לפרטים נוספים וליצירת קשר 054-4314625

נועהעםבודהה

צור קשר

טלפון:
055-994-3908
(פנייה בוואסטאפ)

שעות מענה:
9:00-18:00

או השאר פרטים נוספים